Mar 29, 2013

Selamat Naik Pangkat

From viewer left : Beautiful Marni, Ganesh, Tuan naik pangkat, Adli suka menganjing dan Farah yang alololo. 
Assalamualaikum.  

Sekarang kan tengah praktikal, so dibebankan dengan thesis dan proposal yang tak siap, malam ada tusyen, tempat praktikum yang asyik bertukar bos yang penting bos semua sporting kecuali yang tengah tiup lilin dalam gambar.  *rujuk gambar tiup lilin.  Hik.
So, I've been busy yang teramat, walau busy, saya masih cari masa untuk berhuha dan mengular hik.  Apa boleh buat, saya hanyalah pelajar praktikal yang sangat memerlukan time out sendiri saya takot stress dan benci tekanan.  Jadi, bila ada orang ajak hang out, tengok wayang pukul 12 tengah hari sambil berbaju kurung pun saya sanggup, asal, saya keluar dari himpitan kerja dan masalah.  

Refer gambar, saya tak dapat recall the exact date, dalam minggu lepas, bos besar saya iaitu Razali Sabar (ASP) telah dinaikkan pangkat ke DSP dan akan dipindahkan ke KDN Kementerian Dalam Negeri.  Yeayyyyyy!  Tahniah.  Semua dalam gambar sangat suka Tuan berpindah termasuk saya kerana, kami tak suka buat public speaking dengan Tuan.  Haha!  At least, satu beban telah di angkat.  

Anyway, congratulation untuk kenaikkan pangkat tersebut.  :)  Pagi tadi last kami stay di Cawangan Perlesenan, sehari suntuk kami gelak sakan dalam bilik lesen.  Kami belajar banyak pasal lesen dan akta berkait walau kebanyakkannya kami bincang hal hal kelaut.  Hehe.  :)  Good time. 

Inilah contoh aktiviti mengular dan berjalan di waktu pejabat.