Feb 26, 2013

Gong Xi Fa Cai. Xinnian Kuaile.

Assalamualaikum. 
Terlalu banyak benda kena pikir terlalu lemah badan sebab demam terlalu sakit jiwa dengan kerja banyak.  :(  Disini saya ingin ngepdate peristiwa yang berlaku sepanjang sebulan saya menjalani latihan praktikal.  Is it too late??  Selamat Tahun Baru Cina Gongci Gongci.  Dua minggu lepas, IPK ada mengadakan majlis sambutan Tahun Baru Cina di dewan IPK tu sendiri pukul 12 tengah hari.  Lunch gitu.  Seronoknya bila part makan free takda siapa kacau dan perghhhh banyak gila makanan.  Makan orang cina melayu india pun ada.  

Datin atau isteri KP Melaka dan rakan sedang melambung Yee Sang.  Dia sangat cantik dan muda. 

Datuk pun tak nak ketinggalam Yee Sang OK. At the corner there tu bos lama mak.  So, dia excited nampak bos dia dari jauh. 

And I HATE THE PART bila aku nak pergi ambil makanan, si janggut panjang ni  lalu lalang depan  kawasan banyak makanan.  -.-'  Aku tak sker creature pakai mekap pakai baju bulu ayam macam chikie kepsi tu.  Menakutkan. 

And so acara kemuncak. 

yang belakang botak licin tu aku perhatikan suka ketuk kepala orang pakai kipas. 

There you go Farah dan Mama dan Kak Ros yang orang nak ambik gambar dia leka makan apa lah kak Ros ni!
 Dan upacara makan makan selesai bila semua dah ready nak collect makanan ringan, limau, sweets bawak naik office.  Dan besoknya aku jatuh sakit gara gara telan terlalu banyak sweets.  Funny ey? 4 hari for the record.