Feb 14, 2013

My 'Shredder' Machine.

  
Nak cerita nak cerita jugak.  Hehe, kat office tu I have a new pet called 'shredder machine'.  Eheee.  Mengeja ntah betul entah tak.  

So, pepagi aku akan tengok siapa guna dulu machine tu.  Ala, machine yang orang guna untuk lupus kan documents tu.  Memula tengok memula dengar bunyi aku dah jatuh cinta.  Sampai kertas kecik kecik pun aku nak shred dan orang punya kertas pun aku shred.  
Jangan ada yang dekat dengan my new pet tu aku da berdiri offer diri macam,  'meh kite buat kan'.  Hehe.   Sambil mengalah, mereka kat office tu bagi jelah kertas untuk aku shred.  

Its like kite bagi machine tu makan (kertas),  then dia akan berak kan kertas in a form macam mee.  Hik. Cute kan?  Melebih lebih dah Farah. 
That bunga is my magic wand, kalau aku bosan macam anak tunggal aku kehulu kehilir dengan bunga tu then, duduk depan kaunter register tu sambil libas libas and buat muka comel each time ada orang claim surat.  Hoho.  
Aku dah bagitau kat mereka tu kalau ada kerja, panggil la aku tolong buat.  So far, kalau ada kerja, aku takda lah kelihatan bermain bunga, dan kalau kelihatan aku bermain bunga, ibarat macam aku ni anak bongsu kesepian takda orang layan.  :)  Diaorang busy, takmau layan aku sangat dan kerja pun depa tak mau nak bagi sangat.  So, duduk lah Farah Kecik di meja registry dengan bunga ditepi mesin perincih.  :)  I'm a Happy Girl.  :)



Lunch hour tadi pergi collect baucar ni dekat UiTM Bandaraya then dalam kepala otak dah berangan nak beli komik doraemon.  Kalau pakai semua? Wow banyaknya komik boleh dapat!