Aug 3, 2013

Salam Ramadhan !

Salam,  Hari ini adalah hari ke  wait hari ke 24 Ramadhan yang bermakna kini kita semua umat Islam berada di fasa akhir dalam bulan Ramadhan.  Saya sebagai penganggur terhormat yang berlingkar dirumah turut membantu bunda buat kuih raya.  Yang tak seberapa yang kira okaylah dari tak ada langsung.  -.-' 

A bit about today, result dah keluar, Alhamdulillah saya manage grad on time means GRAD DENGAN KAWAN KAWAN ohmy.  Mengenang kembali kapayahan sebulan yang lalu, bagaimana saya berhempas pulas bagaimana saya hampir kecundang ditengah jalan bagaimana kawan berdiri disebelah menyatakan semua akan jadi baik dan bagaimana saya DIHENTAM semasa VIVA, rasa nak menitik air mata ini mengenangkan kepayahan dannnnnnnnnnnnnnnn I finally get through it all just fine.  Hik.  BBA (Hons) HR almost mine.  So now lepas raya baru start job hunting ey?  Tiada mood lah nak cari sekarang, satu ja interview pergi, lepas tu relax jap result tak keluar lagi pun.  

And lastly, I kinda like the name of Nazneen.  Maksud dia beautiful, nanti anak nak bagi nama Nazneen.  Alah sweetnya bila mak abah dia panggil Nazneen oo nazneen.  Dalam erti kata lain dia, Beautiful oo beautiful.  Haish.  Berangan.  

So selamat menyambut Eid Fitri semuanya.  :)