Feb 4, 2014

Random

Bila kepala sakit kan, aku mesti rasa nak baring, bila baring kan selalu akan wajib rasa nak tidur. Lately, bila aku baring, dengan niat masa belum baring tadi bila baring je aku nak tidur. Time tu la berebut rebut benda tah hape hape tak sepatutnya aku fikir, benda yang selalu aku kata kat diri sendiri ‘Jangan fikir dah pasal tu’ menyelinap masuk dalam akal fikiran yang haish.

Jadinya, kepala jadi berat, automatik dada jadi sebak, dan seterusnya, rasa rindu akan meluap luap naik dan seterusnya, ada bende pelik merimaskan keluar dari sudut antara pipi dan dahi. Benda tu aku kena kesat. Kalau aku larat, sebelum benda tu keluar, aku dah bangun pergi depan laptop bukak Spiderman. Ambik semangat tengok James Franco.


Kalau lambat, kisah beradu sambil mendayu ah cerita dia. Takkan habis macam ni aku rasa.